Jun 8, 2012

Laughing Out Loud Strangers




Dikala kita duduk keseorangan, merenung akan apa yang terjadi sepanjang hidup kita. Seolah olah mahu saja dipadam segala perkara sedih yang pernah berlaku. Dan biarkan yang indah saja yang tinggal.

Assalamualaikum
Gambar diatas tiada berkaitan dengan yang hidup juga yang sudah byebye. Saya cuma minat Sharnaaz dan Shila. Hewhew. Terasa rindu nak menaip. Ahakz. Ahakz. Saya sedar akan diri ini. Saya bukan b0binsky.blogspot juga bukan didiwhoaa.blogspot yang ramai readers. Ehh? Ehh? Oke baik diam sebelum saya keluarkan selotep. Saya serious ni. Hewhew. Didalam kesempatan ini saya ingin mengucapkan takziah kepada keluarga Yasmin J Hunwick diatas kepergian gadis itu yang telah menjadi trending di Twitter. Semoga rohnya tenteram dialam sana. Al-Fatihah.

Pejam celik pejam celik pejam mata tak celik celik. Setiap manusia akan berubah. Waduh mas. Dah nak naik sekolah dah? Mintak satu minggu lagi boleh? Purleaseee. Diberi betis nak peha pula. Umpama Belanda minta tanah. Tamak haloba. Bersyukurlah apa adanya. Awww aww. Peribahasa gue. Mohon worldwide vote saya jadi ahli sasterawan *tangan dibahu mata keatas* Cuti sekolah buat apa ha? Pergi mana ha? Okay kennot wait naik sekolah mesti macam macam gossips. Saya cuti sekolah kumpul gossip je. Jadi stalker terhebat. Saya kan toilet peeps. Ehh? Tak percaya. Pandang atas siling toilet. Sumpah tipu. Kbye.

Homework dah siap? Dah buat revision? Asyik hadap Twitter je. Saya maksudkan awak lah. Saya dah habis sekolah tahun depan *wipe tears* Khabar angin sepoi sepoi bahasa menyatakan, trial SPM dah nak dekat. Mohon mohon seseorang nyatakan bila tarikhnya? Saya nak study last minute. Semangat SPM ni. Huihhh. Apa jenis SPM candidates lah aku ni. Satu buku pun tak bukak. Tunggu buku tu bercakap, paksa aku hadap dia kot. Ehh? Buku boleh bercakap? BOLEH! Dekat Dora the Explorer tu. Beg galas dia pun boleh bercakap woo. Nak beli satulah. Kot boleh jadik hotsetapp. Awhh.

Ohh cakap pasal hotsetapp. Ada yang tersentapp sampai block saya dipesbuk. Maaflah saya baru perasan. Baru nak stalk awak. Tiba tiba tak jumpa pulak eh. Rupanya gue sudah di Block. Beby. Nah fly kiss untuk awak. Fuhh fuhh. Tangkap sendirik pakai jaring obor-obor Spongebob kayysss. Mesti awak rindukan muka saya muncul dekat News Feed awak. Saya pun rindu awak beby. Sini. Biar gue bilangin ya. Walaupun pesbuk gue sudahpun diBlock sama ekau. Walaupun ekauu tidak Nampak gue dipesbuk. Tetap juga tiap tahun ekau hadap gue. Ehh? Air yang dicincang takkan putus tau beby.


Amekkaww! Tu gambar comel gue untuk lu ye beby. Captionnya: Sorry I tak comel macam you olls. Nanti raya kita jumpa K? Ailebiusomuchhbebyy. Fuhh fuhh. Baik kan aku ni. Siap bagi package fly kiss lagi kat kau. Pepatah di twitter menyatakan. Biar orang membenci kita. Allah itu sentiasa ada untuk kita. Bukan begitu cik senah? Cik senah pun mengangguk. Alhamdulillah.

Dahlah. Tiba tiba emotional pulak cerita pasal sisentapp tu. Semoga sisentap dan siblingnya tetap merindui ku. Hewhew. Tadah sendiri muntah hijau tuh eh. Tak kuasa I nak tadah. Pecah kaca, pecah gelas. Baca sini, habis sini. Ehh? Pantun aku. Sukahati akulah. Kentut muka kau karang. Dahdah. Bye.







As long as you hate me. Sorry. I can’t control peoples feeling. Just STFU to yourself.