May 25, 2012

Happy Holiday

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakatuh.
Siapa tak jawab dosa, kalau jawab sayang. Awhhhh. Terima kasih sayang. Wuwuwuwuu. Rindu banget banget. Ketat ketat. Padat padat lah dekat blogger.com. Ehhh? Macam ada jea orang baca blog saya ni. Perasaan yang amat. Okay jap. Nak posing sikit.


Gambarni dekat Pesbuk pun ada. Hehh.
Wohoooo!! Selamat bercuti sekolah. Selamat melupakan semua yang berkaitan dengan sekolah. Selamat menjaga diri. Memandu dengan berhemah. Jangan cilok mencilok. Okay? Nak dijadikan cerita. Cuti sekolah kali ni memang seronok gila tahap dewa 789101112131415 ~~ Sambung sendiri. No homework. No extra class. Sesungguhnya cikgu cikgu semua sangat sayangkan pelajar tingkatan lima Sekolah Menengah Sri Rahmat Johor Bahru Johor Darul Awesome. Mereka memang memahami kami semua. Tsk tsk. Terharu saya. Ohhhhh. Bagi yang kena pergi PLKN, yang dapat Universiti, IPTA, IPTS segala bagai tu semua tahniah saya ucapkan. Tahun depan, turn saya. Tsk tsk. Sangat takut kalau dapat U dekat utara. Jauhnya. Ku tak sanggupppppp ~~


Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Setiap pertemuan ada perpisahannya. Setiap yang hidup akan meninggalkan kita juga. Setiap yang terpisah, akan bertemu jua. InsyaAllah. Hidup perlu ada usaha. Tamatlah sudah Mid-Year Exam setelah tiga minggu berhempas pulas memerah otak menjawab meneliti setiap liku liku soalan. Tujuannya hanya satu. Melihat masa depan sendiri. Salah sendiri kalau keputusan itu teruk. jangan salahkan soalan. Sendiri yang tak buat ulang kaji. Note to myself. Cuma berharap keputusan Mid-Year ini bakal menjawab teka teki kita di pertengahan jalan. Ayat aku T.T Mohon cikgu Bahasa Melayu, sasterawan, sasterawati, jangan saman tatabahasa saya. Saya insan biasa yang selalu dan tidak lari dari kesilapan. Tolong.

14 May. Genaplah sebulan gigi aku patah. Ehh? Salah cerita. 1st month anniversary with bangla hemsem. Kuikui. Terima kasih atas kesabaran awak melayan kerenah saya yang sangat merepek annoying disgusting and something like that lah. Eventhough I'm always wondering, am I good enough for you? Let it be answering in your heart, beybeyh. You're different. And I'm lucky to have you. Thanks for being apart of my life, boyfriend. DupdapDupdapppppp ~~ Actually, he is my crush. Ohhh syhhhhhhh. Secret please.



Want like this ahh.
If I could control the time. I wish time went faster. Meet you and stop that time.
God, please tell him I miss him. Assalamualaikum.