Sep 24, 2013

Move on masih belum boleh serasi dengan darah-darah pekat yang mengalir. Aku tak tahu samada aku yang masih mengharap atau aku yang hidup dalam kenangan. Sebab boleh dikatakan recent user yang aku stalk tu kau. Lepas tu sendiri yang rasa diskriminasi yang wow kenapa time dengan aku dulu kau tak sesweet macam kau dan dia ek? Kenapa akhir cerita kita penuh tragis? Kenapa kita tak kecap apa yang sama-sama kita harap? Kenapa dulu kau datang lagi dan pergi lagi? Kenapa?

Selagi perasaan dendam itu tertanam didalam hati,
selagi itu kita tidak dapat melupakan" - Terfaktab Infiniti

Mungkin aku terlalu berdendam dan dendam yang menular dan menjalar dengan agresif tu dah kuasai mentaliti aku. Untuk bencikan histori yang kita pernah lakar. Dan membencikan kau. Tapi perasaan benci tu akan tiba-tiba wujud rasa rindu. Dan stalk. Dan sakit. Dan puas. Tapi persoalannya kenapa aku masih nak stalk. Nampak tak iyka yang kau ni buang masa?
Bodoh. Memang bodoh.