May 1, 2013

#MayWish

#MayWish for stay single
Sebab aku masih belum yakin untuk terikat dengan relationship.
Sebab aku masih belum kuat merasakan nikmat bercinta.
Sebab aku masih belum perihatin untuk mempeduli.

#MayWish turn a new leaf
Sebab cuma mau aku untuk tinggalkan yang celaka jauh-jauh.
Sebab cuma mau aku untuk cantumkan serpih-serpih hati.
Sebab cuma mau aku untuk bersendiri mencari jawapan kepada soalan-soalan yang dipersampahkan.

#MayWish leaving a hope
Sebab aku tak patut memberi pengharapan
Sebab aku tak kuat berharap lagi
Sebab aku takut akan yang namanya harapan

#MayWish no tears
Sebab tangis yang lepas sungguh mengajar aku bangkit dari silap
Sebab sedih yang lepas sungguh membuka urat mata untuk move on
Sebab luka yang lepas sungguh meninggalkan parut bernanah

Cuma harap May tidak sedajjal April.
Hello May.